Friday, February 11, 2011

Nota Buat Kakak.....



Kakak terima kasih,
Kerana kisah tentang aku
Kerana buat aku senang denganmu
Kerana kamu banyak membantu,
Terima kasih…

Tetapi..
Harus ada sedikit jarak antara kita…
Aku tidak mahu,
terus menyusahkanmu,
Selalu menghubungimu,
dan bagi kamu masalah.
Maaf….

Harusku perkatakan ini
Kerana di hati telah lahir
rasa kasih kepada kakak
yang mendorong diri
untuk selalu mendekatkan diri dengan kakak.
Maaf kakak….

harap kamu mengerti....
kamulah meninggalkan kesan kepadaku.....

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. kenapa harus pergi kalau benar hatimu padanya.kenapa harus lupa jika kau tak sanggup untuk berbuat sedemikian

    ReplyDelete

KAWAN

Kawan Semalam aku jatuh Kejurang yang kufikir Sangat dalam dan gelap Sahutan hati aku tidak terjawab Ku dongak keatas ,"Kelam...